Turistické informační centrum Frýdek-Místek, p.o. hledá vhodného kandidáta / kandidátku na pozici Specialista marketingu.


Tvým úkolem bude:
• Spoluzodpovídat za tvorbu a realizaci kampaní eventů TIC Frýdek-Místek, včetně vyhodnocování kampaní
• Podílet se na vývoji eventů a drobných projektů, jako nástrojů marketingové komunikace města FM
• Aktivně a samostatně vyhledávat příležitosti k propagaci a připravovat návrhy a podklady k propagaci
• Spolupracovat s dodavateli v oblasti propagace
• Jednat se stávajícími partnery, vyhledávat nové a pečovat o ně
• Vykonávat další činnosti související s propagací - např. zpracovávat reporty o provedených kampaních atp.

Požadujeme po Tobě:
• Minimálně SŠ vzdělání
• Znalost AJ slovem i písmem
• Řidičský průkaz B
• Pracovní zkušenosti v oblasti marketingu / marketingové komunikace, výhodou zkušenosti s realizací marketingových kampaní
• Zkušenost s prací na sociálních sítích a v online prostředí
• Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
• Schopnost pracovat v týmu
• Proaktivní přístup k řešení úkolů, orientace na výsledek

Nabízíme Ti:
• Kreativní a zodpovědnou práci
• Možnost seberealizace při projektech organizace
• Nadstandardní zaměstnanecké bonusy: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování

Požádáme Tě o zaslání těchto podkladů:
• Strukturovaný životopis s přehledem dosaženého vzdělání a praxe
• Motivační dopis
• Zpracování návrhu propagační kampaně "Měsíc světové kuchyně ve Frýdku-Místku" – vytvoření produktu, kterým chceme podpořit návštěvnost FM, s rozpočtem 40 tis. Kč.

Do výběrového řízení na obsazení uvedené pozice se můžete přihlásit do 27. září 2018.


Do této doby je třeba zaslat kompletní požadované podklady na adresu Ing. Monika Vavříková = vavrikova.monika@beskydy-info.cz
Kandidátům, kteří nejlépe splní naše požadavky, se ozveme s pozváním na osobní pohovory začátkem října 2018.